Pages

23 Temmuz 2011 Cumartesi

Tanışalım Kaynaşalım :)

Mesleğinde bugüne bugün 2 yılı doldurmuş bir diyetisyenim. ancak bana sorarsanız kendimi 10 yıldır bu işi yapıyormuş gibi hissediyorum. Başkent Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik bölümünden 2009 yılında mezun olduktan sonra kendimi Ankara'nın bence en başarılı kardiyoloğunun yanında çalışma hayatına atılmış buldum. Tam 1 yıl mutlulukla sevgiyle hocamla çalıştıktan sonra çocuk beslenmesi ve diyabette beslenme konularına ağırlık vermek için özel bir endokrin merkezinde ENDOMER'de çalışmalarıma devam etmekteyim. Diyabette beslenme ve karbonhidrat sayımı, çocukluk çağı ve yetişkin obezitesi şu anda en çok takip ettiğim danışan grubum. 2 yılda takip ettiğim yüzlerce danışanımla, onlara faydalı olduğumu bilerek, mutlu olduklarını görerek işimi her geçen gün daha da severek yapıyorum... Yemeğe lezzet katmak ne kadar önemliyse, hayata lezzet katmak da herşeyden önemli.
Bu blogu oluşturma fikri aslında sevgili kocamın ve kendimin de evlilik nedeniyle( bu arada söylemeyi unuttum tam 1 aylık çiçeği burnunda bir yeni gelin oluyorum efenim ben) yediklerimizi bir miktar kaçırmamız sonucu çıktı. Herşey gerçek......biz diyetisyenlerde insanız ayrıca arada sırada bizimde kaçamaklarımız olabiliyor. Aslında biraz çılgınca bunu burda sizlere söylemek ama farkına varmak ve bunu telafi etmek zaten hayatın güzelliği değil mi?

Lezziz sohbetlerle ve mutlu diyet anılarıyla buluşalım hep hayatta... sevgiyle, aşkla, tatla kalın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder