Pages

8 Aralık 2011 Perşembe

MY BİRTHDAY UNDER STARS

Oldukça uzun bir aradan sonra sizlerleyim. Merak etmeyin artık bu son yok oluşum. Ayrı olduğumuz bu zamanda doğum günüm de vardı. Sevdiklerimin sadece bir kısmıyla kutladım bu güzel günü. Aslında sevgili kocacaımla bizim doğum günlerimiz art arda. O yüzden doğum günümüzü kutladık desem daha doğru olur tabii. Telefonum hiç susumadı tabi o gün ve yanımda olamayan uzaktaki sevdiklerimde hediyeleriyle, kargolarıya, mesajlarıyla, çiçekleriyle yanımdaydı. Kasım ve Aralık ayında çokça hediye paketi açtırdınız bana hem doğum günü hem de ev hediyesi olarak. Hepinizi çok seviyorum ve sözü fazla uzatmadan sizleri resimlerle baş başa bırakıyorum…



 Yıldızlı bluzu geceye özel giydim tüm yıl boyunca yıldızlar benimle olsun diye

Bilmeyenler için 'ZON' biziz (zeynep&onur)

13 yorum:

  1. merhaba öncelikle sizin ve eşinizin doğumgününü kutlar sağlıklı güzel günler dilerim ben blogunuzu bugün gördüm ve tüm paylaşımlarınızı zevkle okudum size eğer sorun olmazsa bir kaç şey danışmak isterim mail adresinizi göremediğim için buradan yazmak istedim ben 20 ay önce doğum yaptım ve hamileliğimde aldığım kiloların hepsinden kurtuldum aslında zayıf biri değildim ama en azından eski halime döndüm ama şu an hala emzirmeye devam ettiğim için istahımı kontrol edemiyorum emzirmeyi bırakmayı istiyorum ama tek başıma biraz zorlu bir süreç olacağından erteliyorum ben kendini çok uzun süreler aç bırakan biriyim bunun yanlış olduğunu biliyorum ama buna karşı koyamıyorum son zamanlarda çok sık acıktığımı ve çok pratik yemeklere kaçtığımı aceleyle yemek yediğim için kalınlaştığımı hissediyorum acaba insülün direnci yaşıyor olabilir miyim bununla ilgili hangi kontrolleri yapmamı önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim
    sema

    YanıtlaSil
  2. sema teşekkür ederim bloguma ziyaretin ve beğendiğin için diyetle ilgili soruları blogumda yanıtlamıyorum aslında ancak şu kadarını söyleyebilirim hala emzirdiğiniz için acıkmalarınız olabilir ve hızlı yapılan kalorisi yüksek yemeklerden dolayıda vücudunuz kalınlaşmış olabilir yine de bazı tetkikleri yaptırmanız gerekebilir bana zeynepbudakoglu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz....

    YanıtlaSil
  3. nek dara tatlisiniiiiiizzzzz.. inanilmaz !!
    hele o son fotografta ki nota bayildimmmmm=) mutlu yillar diliyorum hem de ask dolu =)

    YanıtlaSil
  4. want more fashion çoookk teşekkür ederim hepimiz için aşk dolu bir yıl olsun umarım....

    YanıtlaSil
  5. Sevgi dolu bir blog:)
    Yeni yaşınız kutlu,mutluluğunuz daim olsun.
    Yüzünüzden gülücükleriniz hiçç kaybolmasın:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllara :)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. beautiful pics!
    happy birthday!

    YanıtlaSil
  8. nıce mutlu ask sans huzur dolu yıllarraaaa.bende bloguma beklerım:)) uyenız olamadım neden bılmıyorum :((

    YanıtlaSil
  9. yok artıııık :) e arkadasım sen bizim sebitli onurun mu sevdicegisin?? şok şok şok:)
    ben de eski bir sebitli ve halihazırda kocası hala sebitte çalışan bir bağyanım:) şimdi sana daha bi yakın hissettim kendimi, aynı kaderi paylaşıyo oldugumuz için olabilir belki de :P sebitzede olarak tekrar meraba tatlım hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewtt minikkuşum ben sebitin geliniyim şok olma sev beni :) sebitzede lafına da pek bir güldüm tüm sebitzedeleri çok seviyorum çünkü :)

      Sil
  10. Cok tatli görünüyorsunuz ikiniz - mutluluklar dilerim :)
    Bluzune bayildimmm :) Sac ve makyajinda sahane :)

    Bende beklerim Bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  11. nerelerdesınızzz bakalım:) merak ettım

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllaaaar :) bu arada benim de bir blogum var :) hediye çekilişim de devam ediyor, http://missinem.blogspot.com/

    sevgiler... :)

    YanıtlaSil